pamięć 2 x 1024 MB 400 Kingston CL3

Autor: Johnny2 <ii_at_mail.com>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 16:06:31 MET

Witam,

Muszę podjąć decyzję czy mam kupić za około 800PLN 2GB ramu ddr 400 CL3
w dwóch kościach czy może wystarczy 1GB. Chodzi o to że niedługo
niektórzy z nas będą się przesiadać na Vistę i nie wiem czy ten 1GB w
takim przypadku wystarczy. Z drugiej strony mam mozliwosc kupna 2x512MB
Kingston HyperX CL2, wtedy zostałoby mi jeszcze kasy na dysk twardy. Co
o tym sądzicie? Acha, dożo zyskam na wydajności wybierająć pomiędzy
timingami ramu np. CL2 a CL3?

Pozdrawiam