Re: Aktualizaj biosu dla p³yty firmy Chaintech :(

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 11:49:38 MET

Dnia 6.12.2006, leszek.omega@gmail.com napisa³(a):

> 30 GB

Hmmm, niewiele dobrego z tego wynika. Nawet nie przekroczone 32GiB tak¿e
ciê¿ko wywnioskowaæ gdzie le¿y bariera.

> Prawdopodobnie windowsa ME bo na XP to mam trochê ma³o ramu (256MB
> SDRAM)

Co do XP to jestem pewien, ¿e nie potrzebujesz upgrade - system obs³u¿y
ca³y dysk (oczywi¶cie odpowiednio skonfigurowany/za³atany - min. SP1, w³.
BigLBA).
Millennium AFAIR niestety sobie nie poradzi (mogê ¼le pamiêtaæ - kto¶
poprawi).

Na Twoim miejscu zainstalowa³bym 2000* z servicepack'ami i cieszy³ siê
du¿ym dyskiem** i dobrym OSem.

* Nie wnikam w kwestie prawne.
** Tu ma³y warunek. BIOS który masz w tej chwili musi zobaczyæ choæ czê¶æ
nowego dysku i tyle ile zobaczy bêdzie stanowi³o dla Ciebie maksimum na
partycjê systemow± (je¶li chcesz ich kilka to oczywi¶cie tych kilka musisz
zmie¶ciæ w tym obszarze). Pozosta³y obszar wykorzystasz pod kontrol±
Windows.

Jest jeszcze jedno rozwi±zanie - DiskManager, ale wiêcej z nimi problemów
ni¿ po¿ytku - stosowaæ jako ostateczno¶æ.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/