Problem w BIOSem (chyba) w noteboku

Autor: <pawel.gluba_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 11:38:32 MET

Witam.

Mam notebooka Acer Aspire 9101WLMi i pojawil sie pewien problem.
Podczas ekranu startowego z logiem Acera pojawial sie napis, ze
wcisniecie F2 spowoduje wejscie do BIOSu. Przy ktoryms uruchomieniu
komputera ten napis zniknal i do BIOSu wejsc sie juz nie da. Wcisniecie
F2 generuje komunikat w stylu "Entering System Configuration Utility"
ale zaraz potem i tak uruchamia sie BootManager. Co gorsza cos sie w
tym biosie przestawilo i bootowanie systemu jest teraz mozliwe tylko z
dysku twardego, w zwiazku z czym nie mam mozliwosci uruchomienia
instalatora systemu z plyty. Czy orientuje sie ktos czy ten "System
Configuration Utility" to jest klasyczny BIOS, czy moze jakis
software'owy wynalazek trzymany na dysku? Co z tym fantem zrobic?
Komputer juz jest prawdopodobnie po gwarancji a serwis zedrze pewnie
kupe kasy za sama ekspertyze.

Jeszcze dzis wkleje screeny z tego co mi sie pojawia na ekranie.

Dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi.

--
pozdrawiam
ViNYL