Re: "Stacjonarne" komputery Centrino - Gdzie?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 00:53:09 MET

> Chyba procesor sam.

dobrze, ze napisales "chyba"
a teraz google w lapke i se poczytaj :P.

ale pojde Ci na reke: nie ma procesorow Centrino -
- tak sie mowi na energooszczedny komplecik z intela;

> Masz prad na pre-paida or what, ze Ci tak na tym zalezy?

oszczednosc pradu akurat jest dla mnie tylko poboczna korzyscia;
zuzycie energii jest kluczowe w laptokach glownie,
a ja pytalem o stacjonarki;

np. moze mi zalezec na procesorze np. 1.7GHz,
ktory do chodzenia wymaga jedynie chlodzenia pasywnego;
/niezawodnosc, i takie tam pierdoly;