grzanie się notebooka

Autor: atoli <atoli__at_gmail.com>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 21:39:58 MET

Witam,
Posiadam notebooka Dell M70 z procesorem centrino 1.7GHz. Pracuje cały czas
na stacji dokującej (tył notebooka jest podniesiony cały czas o jakieś 3cm
co ułatwia chłodzenie). Od kilku miesięcy zauważyłem, że wiatraczki cały
czas pracują i to dosyć głośno.
Czy notebook trzeba jakoś przeczyścić w środku, może jakąś pastą trzeba
posmarować jakieś części żeby powrócił do początkowego stanu pracy? Czy
takie rzeczy można zrobić samemu(tj. nigdy nie rozkręcałego tego notebooka)
czy lepiej to zanieść do jakiegoś serwisu, a jeśli tak to jaki może być
koszt takiej operacji(nie chcę bardzo przepłacić)?

--
Pozdrawiam,
Bartek