Re: Słuchawki - wyprowadzenie na zewnątrz

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 18:13:27 MET

> ale jak zaczne zwierać różne piny ze sobą to nic nie zjaram??
> bo tego się najbardziej obawiam.
> Poza tym pod jeden z pinów z każdej pary które były zwarte podłączyłem
> przewody z panelu frontowego. Więc sam już nie wiem ze sobą które zewrzec
> ale
> może coś z instrukcji wyczytam.

aha, czyli masz jeszcze prosciej niż myślałem. Trzeba zrobić tak, zeby
zworki dalej zostały, a mimo to panel był podłaczony - czyli te piny które
były zwarte, dalej takie mają być. ja sobie z tym poradzilem tak, ze kupiłem
gniazdo na goldpiny ( cos takiego
http://www.cyfronika.com.pl/art24/pbhs.jpg ) od kapla panelu przedniego
odciałem te 2 wtyczki sygnałowe (jednopinowe) i w ich miejsce przylutowałem
dwupinowe, ułamane z takiej listwy, zwierajac oba piny.
Takie złacza nastepnie wpinasz na płyte glowną zamiast tych 2 zworek i wtedy
juz jest wszystko dobrze i pewnie. Mozna jeszcze inaczej, jesli masz takie
zworki
http://www.cyfronika.com.pl/artykuly23/jumper4.jpg to po odcieciu wtyczki,
kabelek mocujesz do tego drucika u góry. I to chyba jest nawet prostsze.