Re: Słuchawki - wyprowadzenie na zewnątrz

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 15:04:21 MET

Użytkownik " Uwencjusz" <uwencjusz_82.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:el6715$drm$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Na płycie głównej GA-K8N ULTRA SLI do zintegrowanej karty dźwiękowej mam
> podłączone głośniki Logitech X530. Po zakupie słuchawek creative
> postanowiłem
> podłączyć je do panelu przedniego. Po wyciągnięciu odpowiednich zworek i
> podłączeniu czterech przewodów (GND, MIC, Front Audio(L), Front Audio(R)
> słuchawki zadziałały. Problem polega na tym, że głośniki frontowe już nie
> grają.
> Czy można pogodzić jedno z drugim? Tzn. czy można zrobić tak aby
> jednocześnie
> [...]

to złacze na płycie głownej dziala tak, ze tak gdzie sa zworki, to jednym
pinem przychodzi dzwięk, a drugim wychodzi na złacze tylnie. normalnie jest
tam zworka, i wszystko dziala. natomiast jak podłaczysz panel przedni, to
wtedy dziala to tak, ze kiedy wlozona jest wtyczka, to sygnal jest kierowany
na słuchawki, a kiedy wyjeta, to wraca z powrotem do złacza na płycie, i
dalej na panel tylni. Jezeli chcesz, zeby włozenie wtyczkiz przodu nie
powodowalo wylaczenia tylniego gniazda, to musisz zewrzec te piny na ktorych
była zworka... tz, musisz pokombinowac, zeby były i zworki i złacze panelu
;) to juz zostawiam twojej inwencji twórczej;)