Re: Program do zrobienia obrazu dysku ?

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 13:58:37 MET

Użytkownik "Kamikazee" <yourpain@theass.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:el6dtg$cd4$1@node4.news.atman.pl...
> NTG
>
> SavePart http://www.partition-saving.com/
>
> DriveImage XM (Freeware) -
> http://www.runtime.org/dixml.htm
>
> HDCopy 2.104 (Freeware) -
> http://home.tiscali.de/zdata/hdcopy_e.htm

Wiec tak sprawa wyglada tak na starym dysku wszystko dziala w laptopie taki
staruszek pII 366
 ma on mały dysk chciałem wymienić na większy wkładam zrobilem co trzeba
ale za nie mogę odpalić dźwięku sterowniki się instalują w systemie ale
cisza a na starym wszystko gra i nie ma pojęcia co jest grane jedyna różnica
to inny windows 98 zainstalowny pierwsza wersja na starym dysku a ta co
instaluje to druga i tu zonk moze .
Wiec wymyśliłem sobie zrobię czymś obraz do pliku przegram na cd lub na
pena i na nowy dysk przeniosę myślę ze zadziała taki myk :)