Re: Który z tych zasilaczy?

Autor: Jacek Wojaczyński <kocurek_at_adres.w.sigu.invalid>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 12:54:04 MET

adam_61 napisal(a):

> Wszystko przetrwało :)
> Miałem obawy, bo smród spalenizny był taki, że musiałem wynieść winowajcę na
> balkon.
> Tak naprawdę nie był noname, a znany niszczyciel flagowy codegen 300W, dokładnie
> model 250XA1

No to miałeś wyjątkowe szczęście.
Jak mi kiedyś padł zasilacz to też myślałem, że wszystko inne przetrwało.
Dopiero po jakimś czasie się zorientowałem, że padła też płyta.
Działała - ale kondensatory miała takie ładnie wypuklone - co powodowało
restarty sprzętu w losowych momentach (strasznie wkurzające).

> Dziękuję wszystkim za przekazane opinie.

ależ nie ma za co.

--
kocurek | ASRock K7VT6-C; AMD Athlon 2000 XP; 512 MB RAM;
ATI Radeon 9550; Seagate Barracuda 7200 RPM 80GB; MSI CDRW 52x;