Re: Drukarka laserowa do FOTO - jaka najlepsza?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 10:34:26 MET

Dnia 12/5/2006 9:15 PM, Użytkownik Escorpion napisał:
> Witam! Przymierzam sie do zakupu kolorowej drukarki laserowej, ktora bedzie
> uzywana wylacznie do drukowania duzej ilosci zdjec w najlepszej mozliwej
> jakosci.

Kolorowy laser dostępny dla przeciętnego ludzia nie wypluje Ci zdjęć
takicj jak w National Geographic.

Mam hp2840 i hp5150. Obie w domu. Mam też kilka zdjęć wydrukowanych na
papierze foto na 5150 i jedno na 2840. To z lasera jest strasznie
"płaskie", generalnie - obrzydliwe. Te z plujki są jak z gazety ;) A z
problemem wyblaknięcia zdjęć sie jakos narazie nie spotkałem - mam kilka
drukowanych juz daawano temu (mój radosny portret ;P) i dalej trzyma
kolory. Wydruk z canona 4300.

> Zalezy mi na mozliwosci:
>
> -kalibracji kolorow,
> -niskich kosztach eksploatacji (nieoryginalne tonery),

Najpierw chcesz drukować fotki w "najlepszej mozliwej jakości" a potem
chcesz dawać tusz/toner który temu przeczy?
Większość zamienników (nie twierdze że wszystkie, ale róznice da sie
zauwazyć) jest tak jakby gorsza.

I nie słyszałem o zamiennikach tonerów do kolorowych lasterów.

> -drukowania przynajmiej w formacie A4, a najlepiej do A3,
> -pracy w lokalnej sieci komputerowej,
> -drukowania na papierach o roznej powierzchni i gramaturze.
>
> To tyle na poczatek. Co moglibyscie polecic, a co kategorycznie odradzic?

Kategorycznie odradzam zakup lasera.
Kup jakąś plujke (canon?) która ma osobne pojemniki dla każdego koloru.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \