Re: twardy dysk zachorowal- Samsung 80GB

Autor: Aldimara <aldimara_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 08:33:39 MET
Message-ID: <el5roj$r17$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dariusz <darekzal@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Aldimara <aldimara@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Sprawdź go programem Hutil ze strony Saamsunga, zapisz numer błędu który
Ci
> wyświetli i z tym numerem zgłoś się do gwaranta jeśli oczywiście dysk jest
> jeszcze na gwarancji.
> Pzdr
> Dariusz
>
Dysk nie jest niestety juz na gwarancji, dlatego szukam jakiegos sposobu
przywrocenia go do zycia.

-- 
aldimara
-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Wed Dec 6 08:35:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Dec 2006 - 08:51:07 MET