Re: Drukarka laserowa do FOTO - jaka najlepsza?

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 07:53:41 MET

Escorpion napisał(a):

> Moze wiecie, ile w przypadku takiej drukarki moze kosztowac miesiecznie wydruk
> tych 500 zdjec w formacie A4? Mam na mysli koszt samego tuszu. A moze nawet do
> topowych plujek mozna znalezc nieoryginalne zamienniki?
>
> A moze sa jeszcze inne "plujki" szczegolnie godne polecenia.

Nie wiem czy do tej ale pare lat temu do dtopowej drukarki PHOTO epsona
byly zamienniki. Byle tez podroby udajace epsona :)
Rzecz i problem w tym, ze te zamienniki sa niskiej jakosci i jakosc
odwzorowania kolorow lezy. Nie mowiac o tym, ze EPSON to drukarka z
piezoelektryczna glowica i mikro kropla atramentu dlatego jakosc tuszu
ma wielki wplyw na zywotnosc drukarki. Mowiac krotko zapomnij o
zamiennikach.

Jak dalej Twoj dziki pomysl z laserem do foto jest aktyeny to przyjzyj
sie drukarka firmy OKI. Jedno jest pewne jakosc bedzie duzo duzo gorsza
od drukarki PHOTO epsona.
Co do trwalosci to epson na nosniku MAT daje z tego co pamietam 20 lat
gwarancji na trwalosc wydruku :) malo?

Do zabezpiecznia wydrukow atramentowych na roznych innych nosnikach
przed zgubnytm wplywem UV stosuje sie specjalne lakiery w spray-u.
Sprawdzaja sie doskonale.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA