Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: news2 <news2xxx_at_op.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:19:23 MET

To nie jest reklama ale nagrywamy w firmie na Verbatimach od 10 lat
(najpierw CD)
i do dzis wszystko mozna odczytac choc plytki byly niemal dzien w dzien
macane, wkladane i rzucane (studio DTP). Mysle ze ta fima dba o renome.
W domu nagralem pare plytek typu superlux torpeda i bez ich wiekszego
uzytkowania
w niektorych odpadla folia z nosnikiem (ostal sie jeno przezroczysty
krazek).
Nagrac na cos takiego miesiac pracy to przedwczesna smierc nerwicowa.