Re: Problem z AMD X2 DualCore dławi go applet javy!

Autor: Romeliusz <romel_at_polbox.com>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 19:34:56 MET

Wreszcie coś znalazłem. Prosty task manager nie pokazuje wszystkich
procesów.
Użyłem programu Process Explorer i tam pokazał się jeszcze jeden
process DPCs (Deferred Procedure Calls) - który w momencie czytanie
przez applet javy danych obciąża proca skacze do 45%.
Teraz widze że wystarczy ruszać kursorem w Photoshopie po zdjęciu
bez wykonywania konkretnej czynności tylko szybkie ruszanie w kółko
i za każdym razem kiedy applet zaczytuje dane (co 3 s.)
wychodzi ok. 6% zużycie przez applet i 44% przez DPCs. Wtedy wystepuje
zdławienie sysytemu.

Tylko jak to teraz obejść?
Czytam o różnych problemach z obciązaniem przez DPCs (jest tego
troche)
i np. ktoś pisze że problem się skończył kiedy wyciągnął kabel
do komórki - który miał podłączony.
Nie żadnych dodatkowych urządzeń! Zwłaszcza że mam cały czas tą
samą konfiguracje - zmiana była tylko processora.
?