Płyta główna na Celerona

Autor: wrad <wradWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 19:08:39 MET

Cześc nie znam się na skłądaniu kompóterów, więc mam prośbę o poradę!
Mam Celerona 1,7 GHz i pamięci DDRam. Potrzebuje kupić nową płytę główną do 100
PLN. Na alegro są różne karty ze slotem Socket 478 jednak na niektórych pisze
że obsługuje Pentium ale nic o Celeronach, tak więc czy one nie obsługują
XCeleronów czy nie wpisano tego?
Czym się sugerować podczas zakupów płyty głównej pod ten procesor (nie
potrzebuje bajerów typu WiFi) jaka firma najlepsza (czy może którac
specjalizuje się w płytach na Celeronach)
Jeżeli nie wiecie co mi poradzić to podajcie jakieś strony z oprównaniami.