Grzejaca sie pamiec DDR

Autor: ja <tu-i-tam_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 14:26:54 MET

Witam

Czy to normalne, ze pamiec GOODRAM 256MB PC3200 (taka :
http://brak-tu-sensu.pl/allegro/goodram/Dscn0662.jpg) po kilku minut od
wlaczenia komputera jest
ciepla (nie goraca ale zdecydowanie ciepla) ? Wlozylem pamiec i komputer ja
widzial ale
po wlaczeniu firefoxa od razu mialem piekny bluescreen. Okazalo sie, ze
pamiec byla chyba
niezbyt dobrze wlozona i zagrzala sie mocno. Potem wlozylem ja prawidlowo i
juz nie bylo
bluescreenow ale i tak grzeje sie. Czy ten typ moze tak ma ? Testowalem to
na komputerze
z jakims celeronem D. Tam juz jest jedna pamiec PC3200 ale one i tak chodza
obydwie jako
PC2100. Nie za bardzo moge potestowac tego memtestem bo nie mam na dluzej
dostepu
do takiego komputera (u siebie mam jeszcze stare P3).

A tak przy okazji : czy ktos nie ma niepotrzebnych glowic (oczywiscie moga
byc puste
ale sprawne elektronicznie) HP 78 i HP 15 ktore zamierza wyrzucic i chcialby
oddac za symboliczna
oplata ?