Re: BIOS w DS4

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 12:12:53 MET

> Ja bym brał jakiegoś asusa , do gigabyte mam niechęć właśnie z powodu
biosu
> , i tych dual bios :P

Miałem dwie płyty Asusa ostatnio pod kontrolą. BIOSy do nich to porażka -
każdy następny był poprawą błędów w poprzednim i ostatni też nie działał
poprawnie! Każda firma ma wpadki, ale Asus nie poprawił wszystkich błędów
przez dwa lata... Zraziłem się do nich.
Nie ulega wątpliwości, że ten bios Gigabyte jest poważnie skopany.

A dual bios jest rewelacyjną funkcją i pomimo, że nie we wszystkich
sytuacjach może pomóc to NIGDY nie szkodzi.
Więc nie wiem na jakiej podstawie masz taką opinię!

TM