Re: Problem z AMD X2 DualCore dławi go applet javy!

Autor: Romeliusz <romel_at_polbox.com>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 10:43:45 MET

Heraklit napisał(a):
> W menedżerze zadań w zakładce wydajność sprawdzałeś jak wygląda użycie
> procesora? W procesach zobacz czy jest jakaś aplikacja, która obciąża
> komp w 100%.
W momencie kiedy nic nie robie obciążenie 0-4% - z czego proces od
notowań
pokazuje 2% w momencie odświezania danych (wtedy własnie przycina).
Podczas pracy w probramie 20-30% w porywach 50%.

Zauważyłem że problem zrywania występuje ogólnie. Takie dławienie
systemu.
Przesówając myszą po menu jakiegoś progrmu - tak że rozwija po
koleji
File, Edit....
przesówam kursorem po menu tam i z powrotem i wtedy też zacina - w
momenice zaczytania danych przez notowania (tylko na DualCore)

Jakby było chwilowe blokowanie dostepu do pamięci.
Apropo pamięci mam 2GB (4x512) pracują jako DualChanel.
Ale kiedy wyjąłem kostke (1,5GB) SingleChanel - dzieje się to samo.