Re: uszkodzona nagrywarka?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 08:13:12 MET

leszek napisał(a):

> Pare dni temu kupiełem nagrywarkę Lite-On DVD+/-RW SHM-165S6S-11C
> SATA OEM. W Nero zawsze podczas dodawania do nagrania plików
> zawierających filmy w formacie divx w zasobniku systemowym pojawiają
> się dwie ikony kodeków divx ffdshow i bardzo często pojawia się
> błąd:

Przecież właściwie sam sobie odpowiedziałeś... Nagrywarka sprawna,
problem z softem. Sprecyzuj czy masz na myśli Nero Burning ROM czy Nero
Expres. Ten drugi ma wnerwiającą funkcję wyświetlania miniaturek plików
multimedialnych przy dodawaniu, co spowalnia pracę, czasem zamula kompa
gdy on sobie próbuje to odczytać, albo nawet generuję błędy gdy czegoś
nie jest w stanie zrozumieć. Ja już z przyzwyczajenia najpierw zaznaczam
napisy lub cokolwiek innego i trzymając Ctrl dodaję film - wtedy nie
szuka pierwszej klatki, ewentualnie wrzucam cały folder. Poza tym
polecam "dorosłe" Nero - nie zauważyłem w nim tej wkurzającej opcji. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/