Re: HDD położony pionowo?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 00:58:37 MET

"DooMiniK" el24c7$p2t$1@atena.e-wro.net

> Nikt Ci nie napisze, że jego dyski źle pracują w danej pozycji, jak konkurencja
> tego nie zamieszcza. Prawo marketingu.

Większość dysków Seagate (desktopowe wszystkie) ma pięcioletnią gwarancję.
Niewiele znam przypadków takich, aby dysk po pięciu latach był jeszcze
dostatecznie duży, aby warto było zeń korzystać. :)

I te pięć lat gwarancji obejmuje dyski pracujące w każdej pozycji.

> Znają się na handlu bardzo dobrze.

Zadałem inne pytanie. Czy znają się na dyskach?
(przynajmniej tak dobrze jak Ty lub Kawecki lub Sokół) :)

> Czasami.

Aha. :) Ty znasz się na HDD lepiej niż Seagate. :)
Może Seagate powinien konsultować z Tobą budowę nowych dysków? :)

> Zasadnicza różnica - IBM np. składający komputery a produkujący dyski.

Zadałem Ci pytanie:

    Czy fakt, iż ktoś produkuje lub produkował
    dyski jest tożsamy z tym, że się na nich zna?

Swego czasu WD produkował swoje dyski w oparciu o dokumentację dyskową IBM. :)
Tak było do czasu nieszczęsnej wpadki DTLA, kiedy to IBM stracił swoją pozycję
lidera. Miało to miejsce ze cztery lata temu, może pięć. W tym czasie mocnym
stał się na nowo Seagate, a i WD zasłynął dzięki Raptorowi. Niestety o ile
Seagate produkował dyski i najszybsze, i najtańsze -- Raptor był
najdroższym dyskiem w swej klasie.

> Nic nie ma do rzeczy- bez różnicy dla tych części IBMa produkującej np. desktopy
> czy wsadzi dyski IBMa, czy Seagate.

Zasugerowałem, że znasz się na dyskach lepiej od producentów.
Możesz się do tego ustosunkować? :)

--spacja