Re: problem z laptopem IBM T22

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 21:54:01 MET

Guru wrote:

> Gdyby to byla grafika to chyba wyswietlalaby smieci a nie powodowala
> zawieszanie systemu? Prosze o pomoc bo w koncu wyrzuce go przez okno ;-)
> podam namiary wtedy gdzie i kiedy lapac :).

Obawiam się, że to może być płyta główna. Miałem bardzo podobne objawy
(tzn. zwis przy uruchamianiu "zimnego" komputera - jak już trochę
pochodził, to się odpalał i działał bez problemu). Nie mam pojęcia, czy
to była winy głównej, ale faktem jest, że po wymianie płyty (i tylko
płyty) wszystko wróciło do normy, wcześniej natomiast różne rzeczy
wyczyniałem z tym komputerem i nic nie pomagało.

Pozdrawiam,

        ch.