Wzajemne oddziaływanie pola elektromagnetycznego CRT i LCD

Autor: Bugatti <spamerzy_at_maklerzy.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 17:59:32 MET

Witam

Mój Ojciec często kładzie niemal obudowa o obudowe swego 6 letniego laptopa
Gateway Solo obok mego CRT LG 773N.
Czy dla tych monitorów działa jakiejś większe niekorzystne dziłanie fal
elektomagnetyczych - ich różnicy w częstotliwości i poziomu wzajemnej emisji
Czy takie postepowanie może spowodować uszkodzenie któregoś z tych monitorów
ze względu na w/w cechy promieniowania ?

Pozdr.

Wiem że temat raczej nadaje się na usnetową grupę elektorniczną, ale jak tu
nie uzyskam odpowiedzi to i tam także napisze ;-)

--
Bugatti
PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |