Re: koszyk do socket am2 !! Gdzie mogę dostać ??

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 16:18:02 MET

Użytkownik "678546654" napisał
>a ten będzie też dobry ??
>http://allegro.pl/item145766710__thermalright_rm_am2_adapter_mocowania_am2_.html
>
> Ja mam wentyl ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO

Mam dokładnie taki sam wentylator. Ta podstawka co mam teraz jest też
thermlright, ale wydaje mi się bez tych bocznych zaczepów jak w linku który
podałeś na Allegro, tylko taka jak ta co wcześniej podesłałem linka. Ale
może obie są dobre.
Kupiłem w sklepie w Wawie przy placu na Rozdrożu. Płyta główna to u mnie
Asus M2N-Sli Deluxe.

Podr.
Marek