Re: koszyk do socket am2 !! Gdzie mogę dostać ??

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 15:55:32 MET

Użytkownik "678546654" <45436@op.pl> napisał w wiadomości
news:el1771$ns8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam mam Płytę asrocka am2 xli esata am2 i pękł mi ten plastik wokół
> procka , i teraz nie ma na trzym czymać się wentyl, gdzie mogę kupić nowy,
> lub inny który by pasował ??

Np. tutaj http://mcs.pc.pl/produkt1686.html

Jest lepsza od zwykłej, bo ma 6 zaczepów na wentylator.
Ale jak ci pękła to radzę zamontować podkładki np. plastikowe aby
podnieść trochę tą ramkę, wtedy będzie łatwiej wchodził wentylator.
Ja przynajmniej tak zrobiłem, bo inaczej wentylator musiałem dociskać
dźwignią prawie z całej siły.

Pozdr.
Marek