Re: Ochrona na LCD

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 15:23:16 MET

> Witam.
> Mam takie pytanko. Czy istnieja jakies dodatkowe ekrany ochronne na
> panele LCD? Chodzi mi o zalozenie czegos na ekran w celu ochrony przed
> mozliwoscia porysowania, zarysowania przez malego czlowieczka :)
> Nie wiecie gdzie mozna takie cos dostac?

Ja kupilem po prostu kawalek szyby oszlifowanej i przykleilem do monitora silikonem.
Moj monitor ma na tyle szeroka ramke ze wystarczylo posmarowac sama gorna czesc
ramki (2cm x okolo30 (monitor 15cali) i szyba sie przykleila wysmienicie.
grubosc szyby 4 mm.
Oszlifowana szyba jest zupelnie niegrozna jesli jest w stanie spójnym.
Koszt 15 zl.

Teraz moim problemem jest tylko odciapranie szyby przed praca:)

Uwaga: Nie nalezy dziecioka zostawiac samego z takim wynalazkiem (zreszta z
zadnym elektrycznym czy mechnicznym ustrojstwem) bo moze sobie zrobic krzywde.