Płyta GA-8I945GZME-RH i LAN

Autor: krokodyl <pawel_at_tbf.com.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 14:46:39 MET

Witam.

Mam płytę Gigabyte GA-8I945GZME-RH i mam problem z siecią.

Zainstalowalem swierzego XP PRO z SP2. Niewiem dlaczego ale sieć widzi
(pinguje w sieci wewnetrznej) tylko
komputery z płytą gigabyte. innych nie chce pingwać, nie widzi ich.
niezaleznie od systemu. I vice-vera.
Ale dziwne jest to ze potrafil pobrac adres IP z serwera DHCP, ale pingowac
go nie chce. Komputery nie maja zadnych firewali itp.
Nie pomogla nawet instalacja swierzych sterownikow.

To samo jest jak zainstaluje dowolnego linuxa.

Czyli to nie moze byc wina systemu.

--
Pozdrawiam i pomocy
Paweł