Epson AcuLaser CX11NF - problemy z faksem

Autor: <piosto_at_iq.net.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 14:08:05 MET

Witam,

Podłączyłem CX11NF do innej sieci telefonicznej i teraz nijak nie
mogę wysyłać i odbierać faksów. Ustawienia mam chyba dobre - sieć
analogowa (a więc LineType=PSTN) i wybieranie tonowe (DialType=Tone).
W momencie odbierania faksu na wyświetlaczu pojawia się ikonka
przechwycenia sygnału i na tym koniec. Nadawca faksu przez cały czas
ma sygnał dostępnej linii (tak jakby nikt nie odbierał słuchawki).
Przy wysyłaniu nic się nie dzieje (próbuje kilka razy, ale bez
skutku). Kabelki też są dobrze powtykane.

Będę wdzięczny za sugestie.

Piotrek