wifi linksysa z secure easy setup

Autor: zulu <kysio_at_chello.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 13:35:36 MET

chcialem zrobic maleńką domową siec radiowa na razie w oparciu
o jeden komp bramka i jeszcze drugi terminal do korzystania
z internetu ... wystarczą więć na razie dwie zewnetrzne sieciowki Linksys
WUSB54GS-EU (opis ponizej) - mam pytanko czy to rozwiazanie
okreslane mianem secure easy setup + te opcje o ktorych pisza
a.. szyfrowanie WEP 64/128-bitowe,
a.. WPA-PSK, WPA-RADIUS
czy to jest absolutnie wystarczajace, zeby ktos z sasiadow albo
z ulicy na parkingu nie wbił mi się do tak zabezpieczonej sieci
i nie sciagal jakiejs kontrabandy ? czy musze korzystac jeszcze
z jakiegos oprogramowania ? czy sa juz wyzsze sprzetowe
zabezpieczenia dla tego typu domowych mikrosieci ?

http://www.fen.pl/index.php?go=2&act=3&produkt=1089&profil=5000&pid=1056&kid=1048&fenecom=51644d16a485fed90edd7c09a14a06fd&crc=5847fa7225eaa373cc4d2dcb44dc2e62