Wentylator buczy, proszę o rade w wyborze nowego chłodzenia

Autor: sympatyk <sympatyk_at_gmail.com>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 13:22:04 MET

Witam,

Posiadam Bartona 2500+ wraz z plytą MSI K7N2 Delta-L i wyjący

niemiłosiernie wiatrak na tymże procku.

Ja wiem że sprzęt (w dobie pędzącej wydajności procesorów)

jest już dośc leciwy, ale chciałbym zapytać o _aktualnie_

jakiś dobry cooler na tą konfigurację do 100zł.

Nie jestem jakimś mega overclockerem, dlatego nie musi to być

nie wiadomo jak drogi cooler, do tej pory przez 3 lata

"jechałem" na boxowym chłodzeniu a mimo to procesor

2500@3200+ radził sobie cały czas elegancko.

--
pozdrawiam
sympatyk