Re: który tuner TV

Autor: D <dsopel_at_onet.peel>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 09:33:26 MET

identyfikator: 20040501 wypocił(a):

> który tuner TV wybrać? chodzi o bezproblemowe działanie z np. iuVCRem
> i odbiór telewizji analogowej.
> czy ktoś wie czy iuVCR potrafi nagrywać dźwięk stereo - kto testował
> i na jakiej karcie?
> który chip jest następcą BT878? czy działa z linuxem?

Sam mam PixelView PlatTv Pro Ultra na Conexancie.Jest to nowszy chip
niz seria bt.Posiada 10bitowy przetwornik zamiast 8bitowego.Niestety
standardowe oprogramowanie jest do niczego.Swietnie sprawdza sie
natomiast DScaler do ogladania tv.Obraz zyleta.Mozna nim tez nagrac
aktualnie ogladany program.Jezeli planujesz nagrywac podczas
nieobecnosci to polecam wlasnie iuVCR.Znakomicie sie sprawdza.Swego
czasu mordowalem sie z nim na Fedorze 4.Niestety za chiny nie chcial
odpalic