Re: Kamerki internetowe wielki niewypal...

Autor: <K_at_meleon>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 03:09:40 MET

|3eR|<0 napisał(a):
> co ciekawe, kamera zaraz po starcie przez ok 2 sekundy dziala dosc plynnie.

> I am using the free version of SPAMfighter for private users.
> It has removed 4 spam emails to date.
> Paying users do not have this message in their emails.
> Try SPAMfighter for free now!

Zdaję mi się, że chodzi o ilość światła. Mam podobną kamerkę i ten sam
problem. Jest w sofcie coś takiego, że automatycznie dobiera sobie gamme
i wtedy ilość fpsów drastycznie spada. Jeśli wyłaczymy ta opcje to ilość
fpsów jest ok ale jest ciemno-dlatego potrzeban jest duża ilość światła.
W moich przypadku pomogło zapalenie całego oświetlenia w pokoju + lampka
biurkowa skierowana pod kątem w kamere, wtedy obraz dość wyrażny i w
miarę płynny (smużenie obrazu). Generalnie sprawę olałem i kamerka jest
odłączona bo ja musiałem dostosować się do wymogów kamery a nie odwrotnie:)
Pozdrawiam