problem z laptopem IBM T22

Autor: Guru <twojaera_at_NIE.SPAMUJ.poczta.fm>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 00:13:30 MET

Czesc!

Czytam grupe juz ponad rok czasu. Dzis niestety sam musze skorzystac z
pomocy bo skonczyly mi sie pomysly jak naprawic mojego notebooka IBM T22
(Type 2647 - 4EU). Konfig PIII 900MHz, 256 SDRam, dysk 30GB.

Problem zaczal sie od tego, ze system (winXP) po pewnym czasie pracy
zawieszal sie (dokladnie to "zamarzal"). Po pewnym czasie przestal sie
uruchamiac wogole, praktycznie za kazdym razem w tym samym miejscu "staje",
przy logo winXP i tym poruszajacym sie paskiem postepu. Pomyślalem, ze to
wina systemu i chcialem go przeinstalowac. Dysk zostal sformatowany i przy
probie instalowania windowsa komp sie wiesza przy instalacji.

Sprawdzalem pamiec memtestem i goldmemory, przez pare ladnych godzin,
wszystko ok. Sa dwie kosci pamieci i testowalem je naprzemiennie i ktora bym
nie bral to sytuacja powtarza sie. Dysk zostal podlaczony do PC i testowany
wiele razy i tez wszystko ok ( smart pokazuje: relocated sector count 02 ale
to tez jest w normie), zeby i to wykluczyc uzylem LiveCd uBuntu (przy
wyjetym dysku twardym) i tu przy starcie tez zwis. Wiatraczek na procesorze
dziala i chlodzi procesor, dodatkowo w DOS mogl dzialac dlugo bez zwisu,
dopiero gdy w gre wchodzi windows to sie dzieja takie cuda.

Bardzo prosze o jakas pomoc bo wyczerpaly mi sie juz pomysly i nie wiem co z
tym komputerem zrobic.