AM2 v S-939

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 19:11:27 MET

Witam, niech mnie ktoś oświeci, która z podstawek jest nowsza AM2 czy
S-939?
Trochę się już pogubiłem w tych oznaczeniach a mam zamiar zmodernizować
mojego kompika i nie wiem na co się zdecydować. Jestem przyzwyczajony do
platformy AMD i chyba nie zmienię tego. No chyba że znajdzie się ktoś kto
poda linkę do testów porównawczych obu platform porównywalnych w wydajności
i cenie.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może