problem przy bootowaniu - hal.dll

Autor: <poczta_at_zalewskiego.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 12:38:11 MET

Mam zainstalowane dwa systemy WINDOWS XP PROF na dwoch dyskach IDE.

Przy starcie systemu pokazuje mi błąd:

Nie można uruchomić systemu Windows, ponieważ następujący plik nie
został znaleziony lub jest uszkodzony
<katalog główny Windows>\system32\hal.dll.

Udaje mi sie to naprawic przy pomocy konsoli odzyskiwania poprzez
bootcfg /rebuild

Dopisuje dzieki niej kolejne zidentyfikowane instalacje WINDOWS i przez
jakis czas dziala... ale generalnie po kilku uruchomieniach znowu
pokazuje sie w/w blad.

Blad ten pokazuje sie zawsze dla jednego sustemu. Zainstalowanego na
D:/Windows
System z C:/Windows nie robi problemow.

Czy ktos wie co moze byc powodem tego, te ten blad sie odnawia?