Re: Nowy BIOS do IBM TP 600E

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 00:43:03 MET

Dnia Sat, 02 Dec 2006 21:05:47 +0000, Eugeniusz Hanejko napisał(a):

> Dzięki
> Mam stację FDD i BIOS zgrany jest na dyskietkę HD Jestem amatorem,
> jaki następny krok wykonać ?
Ustaw start kompa z fdd, wloz dykietke do stacji i jesli masz poprawnie
nagrane wszystko to ci sie zbootuje i nagra samo co najwyzej bedziesz
musial puknac enter na potwierdzenie ze wiesz co robisz, ale zazwyczaj po
prostu sie czeka az skonczy i powie ze mozna zrobic reset.
Jesli sie z niej nie uuchomi to dwie mozliwosci: zle ustawiles kolejnosc
urzadzen do uruchomienia, lub masz zle zrobiona dyskietke. Acha maly
drobiazg: poniewaz to jest laptop to nie ma problemu z padem pradu i warto
te zalete wykorzystac tak wiec zasilanie na raz z zasilacza i baterii.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
adres z from jest poprawny bez