Użytkownik "Milczący Ponurak" <aztec@interia.pl> napisał
> Brak dowodu zakupu o niczym nie przesądza, natomiast mając taką kartę
> gwarancyjną możesz spróbować osobiście serwisować sprzęt, bo w serwisie
> raczej tego nie przyjmą. Albo udaj się w miejsce zakupu sprzętu i poproś,
> żeby (jeśli będą oczywiście chcieli) wstecznie podstemplowali Ci kartę
> (ale to też raczej wg mnie nie przejdzie).
>
> A tak z ciekawości - nie sprawdzałeś karty przy zakupie?
Hmnm, to włąśnie przy zakupie sprzedawca powiedział, żeby sprawdzić sprzęt i
potem przyjść i podbić, ale wyleciało mi z głowy.
A mam taki troche nieuczciwy sposób: gdyby np. znajomy z innego sklepu
komputerowego podbił i wypełnił kartę to wtedy mogło by przejść takie coś??
Pozdro
tpokala
Received on Sat Dec 2 18:45:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Dec 2006 - 18:51:01 MET