Re: LG i gwarancja

Autor: tpokala <tpokala_at_poczta.fmWYTNIJ_TO!!!>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 18:41:59 MET
Message-ID: <ekse4f$dfj$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Milczący Ponurak" <aztec@interia.pl> napisał

> Brak dowodu zakupu o niczym nie przesądza, natomiast mając taką kartę
> gwarancyjną możesz spróbować osobiście serwisować sprzęt, bo w serwisie
> raczej tego nie przyjmą. Albo udaj się w miejsce zakupu sprzętu i poproś,
> żeby (jeśli będą oczywiście chcieli) wstecznie podstemplowali Ci kartę
> (ale to też raczej wg mnie nie przejdzie).
>
> A tak z ciekawości - nie sprawdzałeś karty przy zakupie?

Hmnm, to włąśnie przy zakupie sprzedawca powiedział, żeby sprawdzić sprzęt i
potem przyjść i podbić, ale wyleciało mi z głowy.

A mam taki troche nieuczciwy sposób: gdyby np. znajomy z innego sklepu
komputerowego podbił i wypełnił kartę to wtedy mogło by przejść takie coś??

Pozdro
tpokala
Received on Sat Dec 2 18:45:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Dec 2006 - 18:51:01 MET