problem z dyskiem w laptopie

Autor: Zygo <zygooo_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 18:30:02 MET

Mam problem z Laptopem ASUS. Dysk: 2 partycje NTFS.

Wyglądało to na padnięcie systemu plików Windowsa XP bo komputer restartowal
sie przy ladowaniu systemu. Wszelkie tryby awaryjne oczywiscie nie ratuja tu
sytuacji. Chcialem wiec wykasowac recznie windowasa managarem plikow w dosie
no i okazalo sie ze nie moge ingerowac w zawartosc tego dysku. Nie da sie
nawet stworzyc katalogu. Rozumiem ze chodzi tutaj pewnie o dostęp chroniony
do dysku. Zawartosc obu partycji byla jednak poprawnie wyswietlana.
Ździwilem sie jednak wkladając płytke instalacyjną Windowsa, że instalator
partycje systemową wykrywa jako nieznany system likow do tego pisze ze jest
tam max wolnego miejsca (czyli 20gb powiedzmy). Przy probie instalacji pisze
ze dysk jest niesformatowany, system plikow uszkodzony badz nieznany i kaze
formatowac partycję. Drugą partycję widzi normalnie NTFS.

I teraz tak, wiem że moge sformatowac dysk C i byc moze wszystko wroci do
normy, tylko wtedy utrace wszystkie dane na nim zawarte czego nie chce
robic.

Macie jakies pomysly zeby przeniesc dane i postawic nowy system? I jak to
jest z tym dostepem chronionym ze kompletnie nic nie mozna zrobic
(usowanie/zapis)

Pozdrawiam