Re: LG i gwarancja

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 17:36:08 MET
Message-ID: <1al6sx65t2rs$.p36pvylpvyfj.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

tpokala napisał(a):

> Witam,
>
> Mam sobie nagrywarkę LG DVD, która ostatnio zaczyna nawalać (nie zawsze
> czyta płyty, albo dłuugo czyta). Napęd teoretycznie na gwarancji -
> teoretycznie bo nie mam ani wypełnionej i podbitej karty gwarancyjnej ani
> dowodu zakupu.
>
> Czy da się coś zrobić, ażeby można było napęd oddać na naprawę gwarancyjną??

Bez dowodu zakupu? Jak sobie to wyobrażasz?

http://pl.lgservice.com/index_b2c.jsp

i czytamy:

"Jeżeli nie mogą Państwo skorzystać z usług najbliższego serwisu prosimy o
przesłanie uszkodzonego napędu wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu i
dokładnym opisem usterki do Serwisu Centralnego. Prosimy wcześniej
autoryzować przesyłkę - pracownicy serwisu udzielą Państwu informacji
odnośnie sposobu wysyłki."

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Sat Dec 2 17:40:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Dec 2006 - 17:51:02 MET