tpokala napisał(a):
> Witam,
>
> Mam sobie nagrywarkę LG DVD, która ostatnio zaczyna nawalać (nie zawsze
> czyta płyty, albo dłuugo czyta). Napęd teoretycznie na gwarancji -
> teoretycznie bo nie mam ani wypełnionej i podbitej karty gwarancyjnej ani
> dowodu zakupu.
>
> Czy da się coś zrobić, ażeby można było napęd oddać na naprawę gwarancyjną??
Bez dowodu zakupu? Jak sobie to wyobrażasz?
http://pl.lgservice.com/index_b2c.jsp
i czytamy:
"Jeżeli nie mogą Państwo skorzystać z usług najbliższego serwisu prosimy o
przesłanie uszkodzonego napędu wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu i
dokładnym opisem usterki do Serwisu Centralnego. Prosimy wcześniej
autoryzować przesyłkę - pracownicy serwisu udzielą Państwu informacji
odnośnie sposobu wysyłki."
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sat Dec 2 17:40:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Dec 2006 - 17:51:02 MET