Re: Jaka wybrac tania plyte i procka, azeby moc uzyc najwiecej starych "flakow"

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 13:10:54 MET

Użytkownik "topek" <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w
wiadomości news:456b5ac9$1@news.home.net.pl...
> Witam,
> w tej chwili mam procka Athlon2200XP+ (1800MHz).
> 1 GB pamieci ddr corsair w 2 modulach 400MHz (obecne taktowanie w plycie
> Asrocka to 266MHz, wiecej plyta nie da rady :)
> Obudowa ATX
> 2 dyski twarde na IDE (250gb + 80GB).
> Napded dvd i nagrywarka dvd na IDE
>
> Karta muzyczna na pci sb live 1024 + glosniki 4.1 creative cambridge sound
> works (bardzo przyzwoicie to gra :)
>
> Karta graficzna Ge Force 5950 XT na AGP
>
> To chyba wszystko. Moje pytanie brzmi, jaka plyte (i procka) kupic, zebym
> [...]

Czyli wyboru za dużego nie masz. Płyta s754/s939 na nForce3. Procesor to np.
jakiś Venice. W wersji minium to już taki CPU za 140zł:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AMD+SEMPRON+2800%2B+64
jest bez podkręcania szybszy od Bartona 3200+.
Grafa FX5950XT jest jeszcze dość szybka, ale tylko w trybie dx8, a wiele
najnowszych gier ma już tylko ścieżkę dx9, w której GF5950 jest dużo
wolniejszy.