Re: geforce 6100?

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 11:00:59 MET

http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm

> są tam informacje o zintegrowanych kartach? bo ja nie umiem znaleść :(
> ToMasz

Tam nie ma porównania z integrami. A szkoda to byłoby ciekawe. Pisałem do
benchmarka.pl w listopadzie 2005 aby potestowali nowe integry zgodne z dx8
i wyższe(radeon xpress200, geforce 61x0, via k8m890) i zamieścili w
zestawieniu. Ale tego nie zrobili. Więc w końcu na nvnews.net powiedzieli
mi, że raczej geforce 6150 będzie szybszy od mojego FX5200 agp8x 64bit.
Więc kupiłem w grudniu 6150 i jestem zadowolony, wydaje mi się, że jest
szybszy. Tylko nie wiem czy to jest zasługa szyny 128bit w porównaniu do
64bit w FX5200 czy jakiegoś innego parametru. W kązdym razie gry mi
działąją dobrze na max detalach: Nolf2 (dx 8.1), RTCW (OpenGL) w inne to
nie gram.

Zbyszek