Re: Klawiatura radiowa + radiowa mysz optyczna

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 07:46:45 MET

"corvus-aeternus" 1165004192.972323.51570@j72g2000cwa.googlegroups.com

: Chciałbym jeszcze dodać, że grając przez pewien czas na gitarze,
: przyzwyczaiłem się, że im mniejszy skok klawisza, tym lepiej, więc
: interesują mnie głównie klawiatury, które działają przy
: mniejszym, delkiatnym nacisku, niewymagające walenia z całej siły
: paluchem.

Czasami komuś zależy nie tylko na dużym skoku, ale i na stosownym
klikaniu klawiszy. Chyba to ma upodobnić pisanie na klawiaturze
do pisania na maszynie do pisania. :)

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |