sterowniki nvidia

Autor: hatschi <any_at_mail.com>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 07:23:58 MET

Witam

Zastanawia mnie wyzszosc sterownikow xtreme-g nad oficjalnym forceware ;)
mam na mysli wersje 93.71, dlaczego ludzie tak je wychwalaja, dla mnie 10fps
wiecej to nie powod zeby je instalowac, no i dodam ze nie jestem fanem
podkrecania, wiec mozliwosci overclockingu jakie ew. daje driver nic dla
mnie nie znacza, a zatem czy warta jest szopka przesiadania sie na xtreme ?
pytam bo moze ktos z doswiadczenia moze mnie oswiecic, co wiecej daja
xtreme.
dzieki.

Pozdrawiam