Re: Dwa wyjscia audio.

Autor: CookieMonster <enpe_at_WYKASUJTOwp.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 01:58:15 MET

Dnia Fri, 1 Dec 2006 22:22:53 +0100, Sqeeb napisał(a):

> Wpadl mi do glowy pomysl, zeby na 1 komputerze dalo sie odtwarzac rozne
> utwory na roznych wyjsciach audio(wlasciwie chodzi mi o 2). Daloby sie cos
> takiego zrobic(tak, wiem ze da sie wszystko ale pytam o gotowe rozwiazania)?

dalo by sie. i to na jednej karcie dzwiekowej. (np. SB Live)
taki problem mialem przed impreza sylwestrowa, ktora urzadzalem
rok temu u siebie w domu. chodzilo o mozliwosc odsluchania
piosenki, ktora bedzie leciec po tej, ktora aktualnie wybrzmiewala z glosnikow.

do tego zadania sluza programy dla DJow, i ja wlasnie taki
u siebie zainstalowalem. podlaczylem do mojej karty wieze
i sluchawki. obydwa kanaly byly niezalezne, mozna je bylo ze soba miksowac,
albo korzystac tylko z odsluchu na sluchawkach.

pozdrawiam

ps. ten program to Traktor
http://www.native-instruments.com/index.php?id=traktor3_us

--