Re: Dwa wyjscia audio.

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 23:40:43 MET

Dnia 12/1/2006 11:16 PM, Użytkownik Sqeeb napisał:

> Nabijasz się :/

Sprawdź.
Zakłądka Options -> 4 pozycja od góry.
(Winamp 2.95).

> No właśnie, jestem ciekaw jak to będzie z tym ustawieniem drugiej karty.
> Ale jak będe miał 2-gą to zobacze.
>
> Dzieki za pomoc.

Któreś sterowniki Widcomma (BT) instaluja takie coś jak karta dzwiękowa
oparta na BT (np odpaliłem skype przez słuchawke bt). Normalnie
wybierasz jakiej karty dzwiękowej program ma używać i tyle.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \