Re: pad dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 23:19:01 MET

"Cactus" <cactusek@gmail.com> wrote in message
news:1165000096.155059.121990@l12g2000cwl.googlegroups.com...

> dzieki, pomoglo.
> Ale po tym zabiegu znow sie zawiesil dwa razy, tym razem na szczescie
> nic sie nie stalo z bootsektorem. Jak sprawdzic co jest przyczyn±
> takich zwiechow ? Totalny zawias kompa, jakby sie czas zatrzymal, nagle
> bez ostrze¿enia. Przedtem przez dwa lata nic sie nie dzialo z tym
> systemem. Sprawdzalem dysk Easy Recovery i nie znalazl zadnych bledow
> na dysku. Moze to co¶ z kablem albo z kontrolerem na plycie? Da sie
> jakos sprawdzic w monitoringu zdarzen czy gdzies indziej co powoduje
> [...]

Wygl±da to na problem sprzêtowy. Przetestuj pamiêæ RAM, d³ugo, nawet ca³±
nockê przy pomocy MemTest86 http://www.memtest86.org albo Windows Memory
Diagnostic
http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp . Obejrzyj kondensatorki na p³ycie
g³ównej przy procesorze, czy nie spuch³y. Wymieñ zasilacz - tam te¿ mog³y
siê uszkodziæ kondensatory - lub chocia¿ zmierz mu napiêcia, czy s± w
normie, i popatrz czy jak zmniejszysz obci±¿enie maszyny to nie bêdzie
stabilniej pracowaæ. No i oczywi¶cie rzuæ okiem na temperatury podzespo³ów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/