Re: Freezy podczas grania

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 21:55:45 MET

Brodi wrote:
> gdyby to była jakaś wada sprzętu to chyba by się wiuchał ?

Tylko wstrzymywanie gier (fifa i flashpoint który ma niższe wymagania)

> nie zainstalował czasem nowych ( zbyt nowych ) sterów do grafy ?

66,93 dawno nie ruszane

> profilaktycznie zalecam memtest i wymiane tasiemki do dysku,

test pamieci z aidy działa, dziś wieczorkiem puszcze memtesta, tasiemke
mam ata100 dołączoną do płyty

> smart pokazuje coś ciekawego ?

smart zawsze pokazuje ze wszystko w normie, hdtach nic nie znalazł

> jaka jest temperatura procka ?

standart choć radiator troche zakurzony, bardziej niepokoi mnie temp.
grafiki