Re: Monitor CRT mi bzyczy :/

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 21:14:38 MET

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1164977702.261016.60270@f1g2000cwa.googlegroups.com...
> Witam
>
> Od dwoch dni zaczal mi bzyczec monitor :/ Cichutko zachyna od razu w
> momenci bzyczenia.
> Co to moze byc? Daje znac ze zbliza sie do konca swych dni? ;-)

Jesli to to bzyczenie przypomina wyladowania elektryczne, to pewnie zaczyna
nawalac trafopowielacz (nieoplacalna naprawa, bo jak strzeli ci
trafopowielacz, to poleci wysokim napieciem po calej plycie glownej
monitora - nie wiesz co spali i co naprawiac).
Jesli jest bardziej metaliczne, to jest szansa, ze to cos w elektronice...

Pozdrawiam
Michal