Re: Który z tych zasilaczy?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 20:40:53 MET

adam_61 napisał(a):
> Sprzęt: atthlon XP 2400+, 1 kość 512 MB DDR RAM, 2x HDD 80 GB, nadrywarka DVD,
> karta sieciowa, modem, SB live, stacja dyskietek, czasem aparat lub telefon pod USB.
> Dzisiaj spalił mi się zasilacz noname "300W", a jutro muszę mieć sprzęt na
> chodzie. Na razie mogłem sprawdzić tylko, że napędy są OK.
> Wybór mam niewielki, w przyzwoitej cenie:
> FEEL II 300W ATX 20/24 pin
> FEEL 350W P4 LC-B350 ATX
> za ok. 75 zł każdy
Czyli dalej chcesz wkladac zasilacz noname ? elektronika w tych feelach
niczym sie nie rozni od nonamow, oprocz tego ze szalony
importer/dystrybutor o nazwie Feel zaryzykowal na tym swoje dane wpisac

> ewentualnie mogę dorzucić drugie tyle na
> Chieftec GPS-350EB-101A 350W ATX20/24 oem
No to juz troszke madrzejsze, ale sadze ze troche taniej i tak samo
dobrze bys wyszedl kupujac modecoma 350/400W ze stajni
FSP/Fortron/podobnej (byle nie feel)

> FEEL II 500W ATX 20/24 pin
A tego to nie znam osobiscie, wiec sie nie wypowiem