Re: Monitor CRT mi bzyczy :/

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 18:34:15 MET

Rafal M napisał(a):
> Witam
>
> Od dwoch dni zaczal mi bzyczec monitor :/ Cichutko zachyna od razu w
> momenci bzyczenia.
> Co to moze byc? Daje znac ze zbliza sie do konca swych dni? ;-)
>
> Monitor to LG Flatron 795Ft+. Ma z 5 lat.
>
> Pozdrawiam
> Rafal

hej mam flatorona f700b ;-)
nie wiem o jak glosne bzyczenie ci chodzi, bo moj tez bezglosnie to nie
pracuje ale na szczescie, bzyczy cichutko... moj poprzedni/drugi monitor
chyba samtron czy cos, tez bzyczy juz troche glosniej
w kazdym razie chodzi o to ze oba nadal pracuja i to juz dosc dlugo wiec
padnieciem sie raczej nie musisz martwic
jesli bzyczenie jest uciazliwe to da sie to naprawic, znajomy (tez z
flatronem...) gdzies oddal i podobno juz nie bzyka ;-)

hanek