Freezy podczas grania

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 17:03:38 MET

Witam. Od jakiegoś miesiąca komputer podczas gier zastyga na ok. 1
minutę a potem rusza dalej. Zaczeło się od tego jak brat zainstalował
Fifę07. Sprzęt na którym działam to: Sempron 2800+ s.754, Gigabyte K8NS,
ram 512 Mb 2.5 Kingston, k.graf. GeForce 2 MX 400, dysk Samsung 30Gb
5.400rpm ata66, zasilacz Fortron 300W. Początkowo myślałem że to
k.graficzna nie wyrabia się albo nagrzewa(pasywne chłodzenie Zalmana)
ale po wymienie na podobną było to sam tylko z mniejszą częstotliwością
(ta wymieniona chyba się psuła). Myślałem też że to mostek płyty się
grzeje (parzył bardzo) ale zamontowałem mu wentylator i nic. Potem wina
przeszła na dysk który jest dojechany jak musiał chodzić 24/7. Klikałem
"Dysk D" i musiałem trochę poczekać aż się otworzy. Po zdefragmentowaniu
go problem dostępu znikł. Teraz myślę że to może zasilacz ale raczej jak
go wymieniałem z Codegena to sprawiał wrażenie solidnego (ciężki) i
kosztował 100zł (2 lata temu). Płyta, pamięć procesor mają pół roku.
Jeśli dziś wieczorem będe w stanie to zapuszcze mem testa na noc. Więc
jak kto typuje? :)